Foreningen

Kontingent og indskud

Kontingentets størrelse fastsættes på den ordinære generalforsamling der afholdes inden udgangen af april måned og opkræves for perioden 1. januar til 31. December. For nybyggeri opkræves der kontingent for hele parcellen/storparcellen under byggeriet og herefter for hver boligenhed ved færdiggørelse af byggeriet. Kontingentet for det først år ved nybyggeri opkræves fra den måned ejeren overtager grunden/boligenheden.

Kontingent for 2023: Kr. 2.400,-

Der blev på den ordinære generalforsamling i 2009, vedtaget et engangsindskud, et såkaldt “legepladsindskud” på kr. 3.000,-, som senere er lavet om til Indskud. På den ekstraordinære generalforsamling d. 20. januar 2010, blev det vedtaget at gøre indskuddet permanent. Indskuddet skal betales ved hvert ejerskifte.

Indskud ved hvert ejerskifte: Kr. 3.000,-

Bestyrelse

Efter generalforsamlingen 24/4-2023, består bestyrelsen nu af:

  • Martin Riise, Jernaldergården 10 (Formand)
  • Tonny Jørgensen, Ageren 14 (Kasserer)
  • Loui Stampe, Bækken 13
  • Helle Kjær Nielsen, Hegnet 22, 2.2
  • Eike F. Rades, Toppen 7

 Derudover som suppleanter:

  • Mette Meisner, Folden 11

 Bestyrelsen kan kontaktes på info@trekronerost.dk

Ejendomsmæglere

Forespørgsler fra ejendomsmæglere omkring grundejerforeningsforespørgsler håndteres af vores administrator, Trekroner Revision og gebyr for denne service faktureres direkte af Trekroner Revision.

Alternativt kan de fleste svar findes på hjemmesiden og nedenfor: 

  • Medlemspligt: Ja
  • Kontingent: Se under ”kontingent & indskud”
  • Fællesgæld: Nej
  • Restancer: Kontakt kasserer@trekronerost.dk
  • Indskud: Se under ”kontingent & indskud”
  • Regnskab & budget, referat og vedtægter: Se herunder

Vedtægter

Herunder er grundejerforeningens vedtægter, m.m.

Nye Vedtægter pr. 17. februar 2010

Kortbilag 1

Kortbilag 2

Bilag A – Driftsinstruks for friarealer

Bilag B – Driftsinstruks for regnvandsanlæg

Herunder er foreningens Privatlivspolitik.

GDPR

Referater

Herunder kan man finde referater fra bestyrelsesmøder samt seneste generalforsamling:

Ekstraordinær generalforsamling (afholdt 05/12-2023)

Referat 2023 ekstra
Vedtægter godkendt ved generalforsamling (Afventer godkendelse fra Roskilde kommunen)

Generalforsamling (afholdt 24/4-2023):
Præsentation 2023
Referat 2023
Regnskab 2022

Generalforsamling (afholdt 28/4-2022):
Referat 2022
Regnskab 2021

Bestyrelsesmøder (2024):

Referat#2 2024
Referat#1 2024

Bestyrelsesmøder (2023):

Referat#9 2023
Referat#8 2023
Referat#7 2023
Referat#6 2023
Referat#5 2023
Referat#4 2023 (Konstituering)
Referat#2 2023
Referat#1 2023

Bestyrelsesmøder (2022)

Referat#7 2022
Referat#6 2022
Referat#5 2022
Referat#4 2022 (Konstituering)
Referat#3 2022
Referat#2 2022
Referat#1 2022