Foreningen
Kontingent og indskud
Kontingentets størrelse fastsættes på den ordinære generalforsamling der afholdes inden udgangen af april måned og opkræves for perioden 1. januar til 31. December. For nybyggeri opkræves der kontingent for hele parcellen/storparcellen under byggeriet og herefter for hver boligenhed ved færdiggørelse af byggeriet. Kontingentet for det først år ved nybyggeri opkræves fra den måned ejeren overtager grunden/boligenheden.
Kontingent for 2024: Kr. 2.400,-
Der blev på den ordinære generalforsamling i 2009, vedtaget et engangsindskud, et såkaldt “legepladsindskud” på kr. 3.000,-, som senere er lavet om til Indskud. På den ekstraordinære generalforsamling d. 20. januar 2010, blev det vedtaget at gøre indskuddet permanent. Indskuddet skal betales ved hvert ejerskifte.
Indskud ved hvert ejerskifte: Kr. 3.000,-
Bestyrelse
Efter generalforsamlingen 30/4-2024, består bestyrelsen nu af:
- Martin Riise, Jernaldergården 10 (Formand)
- Christian Stenby, Jernaldermarken 68 (Næstformand)
- Susanne Prang, Toppen 217 (Kasserer)
- Eike F. Rades, Toppen 7
- Michael Jensen
Derudover som suppleanter:
- Mette Meisner, Folden 11
Bestyrelsen kan kontaktes på info@trekronerost.dk
Ejendomsmæglere
Forespørgsler fra ejendomsmæglere omkring grundejerforeningsforespørgsler håndteres af Blomfelt og gebyr for denne service faktureres direkte af Blomfelt.
Alternativt kan de fleste svar findes på hjemmesiden og nedenfor:
- Medlemspligt: Ja
- Kontingent: Se under ”kontingent & indskud”
- Fællesgæld: Nej
- Restancer: Kontakt info@trekronerost.dk
- Indskud: Se under ”kontingent & indskud”
- Regnskab & budget, referat og vedtægter: Se herunder
Vedtægter
Herunder er grundejerforeningens vedtægter, m.m.
Nye Vedtægter pr. 17. februar 2010
Bilag A – Driftsinstruks for friarealer
Bilag B – Driftsinstruks for regnvandsanlæg
Herunder er foreningens Privatlivspolitik.
#Referater
Herunder kan man finde referater fra bestyrelsesmøder samt seneste generalforsamling:
Generalforsamling (afholdt 30/4-2024):
Ekstraordinær generalforsamling (afholdt 05/12-2023)
Referat 2023 ekstra
Vedtægter godkendt ved generalforsamling (Godkendt af Roskilde kommune; Afventer Tinglysning)
Bestyrelsesmøder (2024):
Referat#8 2024
Referat#7 2024
Referat#6 2024
Referat#5 2024
Referat#4 2024 (Konstitueringsmøde)
Referat#3 2024
Referat#2 2024
Referat#1 2024
Generalforsamling (afholdt 24/4-2023):
Præsentation 2023
Referat 2023
Regnskab 2022
Generalforsamling (afholdt 28/4-2022):
Referat 2022
Regnskab 2021
Bestyrelsesmøder (2023):
Referat#9 2023
Referat#8 2023
Referat#7 2023
Referat#6 2023
Referat#5 2023
Referat#4 2023 (Konstituering)
Referat#2 2023
Referat#1 2023
Bestyrelsesmøder (2022)
Referat#7 2022
Referat#6 2022
Referat#5 2022
Referat#4 2022 (Konstituering)
Referat#3 2022
Referat#2 2022
Referat#1 2022
Underafdelinger
Som vi beslut i den ekstraordinære generalforsamling og praktiseret for første gang i vores sidste ordinære generalforsamling bestå G/F Trekroner Øst nu af forskellige underafdelinger.
Hver underafdeling sender en repræsentant som bliver valget efter valgregulativet.
Husk at vælge en repræsentant i din underafdeling indtil 1. marts. Den siddende repræsentant er ansvarlig for at indkalde sin underafdelingen til valg.
Ved spørgsmål må i gerne skrive til bestyrelsen (info@trekronerost.dk)